Uvjeti prodaje

Plaćanje

Robu i usluge naručene u našoj web trgovini možete platiti:

  • Virmanski, uplatom na bankovni račun br. IBAN HR7123400091110145133 kod Privredne banke Zagreb e-bankingom iz svog doma.
  • Fizičkom uplatom na šalteru banke.

Podaci za plaćanje:

Primatelj:

Hrvatska Mensa, Ulica grada Vukovara 58, 10000 Zagreb
IBAN primatelja: HR7123400091110145133
Model: 00
Poziv na broj odobrenja: broj narudžbe - koji ćete zaprimiti na e-mail adresu odmah nakon izvršenog odabira "Potvrda narudžbe" u donjem desnom kutu (ukoliko e-mail nije odmah vidljiv, potrebno je pregledati sve ostale kartice u e-mail sandučiću)
U opis plaćanja upišite: “Narudžba u web trgovini br. ####”


Pakiranje i slanje

Naručeni platneni proizvodi manjeg volumena i mase dostavljaju se kao pismovna pošiljka u kuverti od čvrstog narančasto-žutog papira, iznutra obloženog folijom sa mjehurićima zraka.

Pošiljke većeg volumena i mase dostavljaju se kao standardni paketi, u standardnoj kartonskoj kutiji.

Naručena roba će biti otpremljena u roku 5-7 radnih dana od trenutka kada uplata postane vidljiva na bankovnom izvodu. Koristimo uslugu Hrvatske pošte, a trošak dostave je vidljiv u procesu narudžbe. Naručene usluge možete koristiti po uplati, u terminu za koji ste uslugu naručili. Robu možemo dostaviti na vašu ili alternativnu adresu koju ste naveli u procesu naručivanja.
Podaci uplatitelja:
Ne zaboravite Vaše podatke: ime i prezime i adresu, pod “Podaci o uplatitelju”!
Molimo, uplatu izvršite unutar 24 sata od unosa narudžbe.

Ukoliko Vaša uplata ne bude vidljiva na našem računu u roku od 36h od izvršene narudžbe, a ne javite nam se, narudžbu ćemo stornirati.

Sve cijene su izražene u kunama i ne sadržavaju PDV jer Hrvatska Mensa nije u sustavu PDV-a.

Preuzimanje

Prilikom preuzimanja, molimo Vas da provjerite stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirate pošiljku dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu). Ne snosimo odgovornost za oštećenja koja mogu nastati na standardno upakiranim pošiljkama tijekom dostave.

Ukoliko kao kupac ne primite robu – ili poštansku obavijest o isporuci – u očekivanom vremenu nakon slanja, dužni ste nas o tome hitno obavijestiti kako bismo mogli provjeriti što se dogodilo s Vašom pošiljkom te pravovremeno reagirati.

Ukoliko kao kupac odbijete primiti robu koju ste naručili uz plaćanje pouzećem, kao prodavatelj pridržavamo pravo tražiti od Vas nadoknadu svih troškova vezanih uz isporuku.

Nakon što pošiljku predamo dostavljaču (tvrtki koja obavlja dostavu ), kao prodavač više ne snosimo odgovornost za daljnji tijek isporuke, eventualna kašnjenja kao ni probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Reklamacije

Obvezujemo Vam se isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i odgovara opisu proizvoda. Ukoliko primijetite oštećenje proizvoda, molimo da nam nekorišten proizvod vratite u roku od 15 dana od primitka. Sve takve, opravdane pritužbe otklonit ćemo na način da ćemo Vam zamijeniti neadekvatan proizvod o vlastitom trošku uključujući i trošak dostave ili Vam nadoknaditi puni iznos proizvoda.

Vaše prigovore možete iznijeti na adresu udruge Hrvatska Mensa, Ulica grada Vukovara 58, 10000 Zagreb ili na naš e-mail.
Neoštećenu robu, bez obrazloženja, uz povrat novca, možete vratiti u roku od 7 dana po primitku.