Pripremili smo zanimljivo i inspirirajuće predavanje o emocionalnom razvoju kod darovite djece. Predavanje će se održati 22.10.2016. (subota) u 17 sati na temu Gdje um susreće emocije – emocionalni razvoj i darovitost. Predavanje o emocionalnoj strani kod darovitih ili kako uz snažan um sagraditi i dobre emocionalne korijene.Predavanje će održati Matea Blažević, prof. psihologije. Više detalja o predavanju i gošći predavačici možete pročitati niže.

Veselimo se vidjeti vas u velikom broju

Emocionalni razvoj i darovitost

Biti izvrstan, biti darovit, biti poseban… naizgled logičan slijed, no što nedostaje u ovome? Živimo u društvu u kojem je izvrsnost imperativ, darovitost dar, a posebnost čežnja. Pojedincima koji imaju svo troje možemo se diviti, smatrati ih uzorima ili frikovima. U njih upisujemo vlastite čežnje i ambicije, pogotovo ako se radi o vlastitoj djeci.

Vidimo ih kao vrhunske matematičare, fizičare, liječnike. nadopunite sami popis. No, možemo li doći dovoljno blizu da ih osjetimo?

Možemo li utihnuti vlastite ambicije kako bismo osjetili jesu li uistinu sretni te što su im prepreke na tom putu?

U dječjoj dobi svijet dijelimo na dobro i loše, crno i bijelo, zlikovce i superheroje. Kroz crtiće, priče i bajke, vanjski svijet i kontakt dijelimo na dobro i zlo. U toj dobi to je potrebno jer daje djeci osjećaj sigurnosti dok ne sazremo dovoljno za šire poimanje svijeta oko nas. Daroviti pojedinci intelektualno brže sazru, a njihov um razumije svijet s puno više nijansi i kompleksnosti života. No, emocionalni aspekt često nije dovoljno razvijen niti mu je dana ista pažnja kao i kognitivnoj inteligenciji. Iako oni mogu nabrojati sve glavne gradove i prepoznati sve zastave svijeta ili riješiti kompleksne matematičke probleme, teško prepoznaju ili znaju razlog zašto to nikoga u njihovoj okolini ne zanima. Ovo predavanje će se posvetiti emocionalnom aspektu kod darovitih te kako da pronađu način da uspostave vezu između svojih emocija i uma.

O predavačici Matei Blažević

Matea vodi Psihološki centar Blažević te, uz rad s odraslima, radi individualno i grupno s djecom i adolescentima. Uz to osam godina vodi program Pomoć u učenju za djecu osnovnoškolske dobi i adolescente. Osobno i profesionalno iskustvo vodilo ju je do zaključka kako razgovor ima veliku snagu, no ono što je skriveno u emocionalnome i tjelesnome često ima veću. Upravo zato u radu podržava prepoznavanje i ekspresiju emocionalne baze koja je u pozadini većine naših odluka i postupaka.